Måndag 26/06

Tjenatjena, (skriver detta inlägg nu den 29 för jag inte har haft tid att uppa).
Träffade Lydia sen som jag skrev, vi gick en liten promenad på t1 o snacka om allt som hade hänt under tiden hon vart i Spanien, härligt att träffa henne igen! Hehe de där lät töntligt men skitsamma. Sen gick vi in o börja färga mitt hår! Det vart ganska så bra, men liiite för mörkt och ojämnt på ena sidan för färgen tog slut även fast vi hade två förpackningar?! Hur kan jag alltid lyckas att faila på något sätt när jag färgar håret? Saknar mitt gamla hår lite, men har börjat vänja mej nu! :D
Sov över hos Lydia på kvällen o gjorde massa sköjj hehe!








Där va massa bilder från innan vi färga, nu kmr resultatet! ;)




Kommentarer
adina säger:

Du passa ju asbraa i brunt hår!!

2011-07-05 | 13:33:42
Bloggadress: http://adinawiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback