Onsdag 28/6

Sorry för jag inte blogga något igår men jag hann inte, för var aldrig hemma :).
Igår vid tolv åkte jag o tre andra bruder, Lilly, Jennie & Lydia o bada i bjärka säby! En liten rolig grejj bara, vi fick nt tag på lilly på morgonen för hon aldrig vakna, så vi åkte hem till henne o ringde på o väkte henne, o bah " hallå vi ska åka o bada nu" när hon låg nyvaken i sängen, hahah hon måste fått lite panik elle nåt, skulle jag fått! Men sen när alla var med åkte vi ut till bjärka säby o bada o stekte hela dagen o keka, sjukt skönt i vattnet var de oxå! Åkte hem vid sex på kvällen, då gick jag o Lydia hem o keka hos mej sen sov vi över hos henne. Vet inte vad vi gjorde igår asså haha vi satt med våra datorer hela kvällen o chatta massa stuffs. Men de nice.




pic1: Badet :)
pic 2: mongona försöker hoppa på bild..
pic 3: o lyckas typ efter tjugonde försöket :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback