S k o l a v s l u t n i n g


Omg  kan ni fatta att idag får jag  S O M M A R L O V? Äntligen säger jag bara! Sommaren 2011 kommer bli bäst! Lite av sakerna jag ska göra e tex, Lydias land, Frankrike men min familj, åka till Stockholm, kanske åka till ett cowboy ställe med Lydia som jag inte vet hur de stavas, och så sist men inte minst de två första veckorna i nian medans alla andra sitter o pluggar drar jag och Lydia till Kreta!! Längtar!
Kl åtta om sådär 40min ska jag åka iväg till skolavslutningen.. Ska vara flaggbärare på lågstadiets avslutning innan våran, så får börja typ en timme innan resten av klassen, inte nice säger jag bara! Men skitsamma, kan sova hela llovet sen :D. Måste hinna äta frukost nu hejdå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback