Ingen shopping här inte...

Va på stan med Felicia idag :).
Hade mkt skojj förrutom att jag glömde bort min bank kod så kunde inte köpa nånting.. Försökte 2ggr men dom tar ju kortet om man failar på den tredje och min mamma vara inte särsklit hjälpsam är jag ringde o fråga *ne jag har inte tid ska o träna*.
Kollade iaf på jackan på H&M den var inte lika snygg i verkligenheten kan jag säga! Och jackan på gina var helt slut, så blir o börja söka på nytt. Va inne i typ ALLA klädaffärer men hitta ingen snygg får leta runt på nätet. Fattar inte vart alla som går emd snygga jackor på stan fått dem ifrån?! Men ska hitta min jag med hihi.



Bjuder på 2 bilder på mej o felicia o sen en snygg bild på mitt klotter på spegeln i provhytt ;).


Kommentarer
Amor Vincit Omnia säger:

Vad för sorts jackor söker du?

2011-03-18 | 13:25:38
Bloggadress: http://www.amorvincitomnia.se/2011/03/16/fast-rumpa/
Bera säger:

Fin blogg, gillar ditt hår färg förresten!! :D

2011-03-18 | 21:43:32
claudia säger:

Fina bilder (:

hur är det?

2011-03-20 | 16:09:03
Bloggadress: http://claudialovgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback