Godmorgon!

Det är verkligen en god morgon! Alla som så melo igår fattar, Eric Saade tog vårt land till en tredje plats! Sverige som alltid har kommit typ sist alltid, ÄNTLIGEN säger jag bara. Inte helt fel oxå att jag pga det kommer få en Ben & Jerry! Jag och min vän Jenne slog vad om att Eric Saade skulle komma topp tio, jag trodde de & hon inte, därför måste hon nu köpa en Ben & Jerrys till mej ;).
Iaf min lördags kväll såg ut som så, taco framför melodifestivalen (var ju tvungen att kolla efter vadet) med min lillebror, och mamma bortrest.


Idag ser dagens planer ut som så att plugga & fixa till designen lite på dagen, senare ikväll kommer Lydia till mej o sover över vi har nämnligen studiedag imorn :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback