La dia

Min dag då! Börja med att jag fick gå t skolan för min cykel var i stan, ftt jobbigt tog en hakvtimma, och mina ben är redan döda efter att jag var ute o jogga & orgenteringen! Sen när jag kom till skolan messar lydia bah "var e du?!" jag "i skolan?". Hahah brukar jämt komma och hämta henne för vi bor grannar, sen åker vi tsm t skolan, men var helt säker på att hon var hos sin pappa så gick direkt till skolan. Så stackarn stod o vänta på mej och fick snabbt åka t skolan 5min innan vi börja.

Skolan var as chill för alla nior hade nationelt prov så hade vikarie över allt, nästan.
Efter skolan träffa jag felicia i vi gick t stan! Fick med mej en as snygg klänning hem t skolavslutningen, lägger upp den sen har nämnligen ett problem! hehe kan inte välja vilken.. elr jo. Köpte även ett as coolt skal t min älskade iphone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback