Onsdag 25 maj

Hej hej, efter skolan följde alex med mig hem. Packade allt till paddlingen imorn med klasse, när jag packat klart gick vi hem till honom o var där ett tag. Sen följde jag med honom o handla massa godis till paddlingen ;). Efter de gick vi hem till honom, var där till han skulle åka på träning. Drog mej ner t stan o satt där ett tag o vänta på lilly & jenny. När dom kom gick vi runt lite i affärer, köpte en mjukis jumpsuit på bibok, den är as sköööön! Vid sex skulle vi på Lydias dansuppvisning, hon var jätte bra. Som alltid. När den var slut åkte vi alla fyra o handlade på coop extra, köpte as mkt godis o allt som finns o köpa till paddlingen. Vi köpte snacks o sånt för över 400 tsm tror jag.. haha tjockisar? Kom hem vid 10 då åt jag osen gick o la mej!


nån cp bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback