Tar de aldrig slut?

Allt detta plugg, jag orkar inte mer! Kommer sitta fint med sommarlov om två veckor, skulle inte klara mer :o.
Har suttit ute i solen o plugget hela dan.. Eller pluggat o pluggat... mest sovit, sett  på tv & spelat sims, men de kan räknas som plugg ;). Imorn ska jag iaf plugga då jag o Lydia drar oss till bibblioteket efter skolan eftersom att vi aldrig får något gjort hemma :). Har en so inlämning på onsdag & ett as stort no prov... Imorn är det även cooperslöptest, har inte tränat kan jag säga så kommer nog inte gå så bra men får hoppas på de bästa ;).

Nu ska jag kika lite bigbrother, ciao!


Bild på mej o bästa vän från förra veckan när vi var o paddla med klassen, sorry för jag inte blogga förra veckan btw, hade fullt upp så han inte med (inte plugg då). Men har försökt att blogga vissa dagar så här lite på efterhand :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback