Till Lydia WC

Lydia hade en lista med bilder som hon gärna ville att jag skulle lägga ut, så varsegod här kommer de Lydia!

Remember att de inte är jag som skrivit denna handikapp lista!


1. En bild som visar något vått någonstans på bilden.
Aaa du Lydia tkr din tröjja ser ganska blöt ut på denna bild från torpön förra sommarn ;).

2. En bild som visar en bild på någon som har Bieber Fever.

3. En bild på dej o din bästa vän.
hahah, vilka fina minnen man får av den bild! (fint finger oxå)

4. En bild på någon som e förrvirad.
Svårt att hitta en.. Tyckte de såg rätt förvirrade ut iaf?

5. En bild på någon med krut imun.
Hon tjejen som sticker upp huvudet ovanför Lydia.

6. En bild på den mongolidigaste tjejen du känner.
Men de r väl klart att du ska va här!

7. En bild på något du aldri skulle vilja äta.
Hund skit, då tänker jag på den där kvällen när vi var ute med lemon o jag tvingade dej.. o sen jaga du mej..du vet  hahha.


8. En bild på någon du önskar inte existera
usch på henne som tar Daniel Adams-Rays priser sådär..
  
9. En bild på någon med munnen full av ostbågar.
(mariam bli inte arg på mej de var Lydia som ville)


Kommentarer
Anonym säger:

vadå en bild med ngng som är full av ostbågar så sa jag inte ditt offer!!

2011-05-15 | 11:18:52
Mariam säger:

Haha, fyfan för den bilden!

2011-05-15 | 14:17:24
voypbsl säger:

Ar uqanelida eluzi yarij upoh be, humemipoz zodala sujuwofa:)

2012-10-16 | 14:35:51
Bloggadress: http://www.oribemov.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback