tjena!

De var ett tag sen kan man säga. Har inte orkat blogg näre e så fint väder hehe.. Osen i hlegen så var jag på världens underbaraste konfaläger. Såsjukt kul ville inte åka hem!
Iaf idag har vi haft "frilufsdag" elr vafan de är iskolan :). Började halb tio med orgenterings prov, hann klart på 40min snabbast av alla tjejerna i klassen hehe. Efter det lunch på donken, I'm lovin it. Sen drog vi till golf bannan för att prova på golf. Att putta var as tråkigt men att slå ut på en bana långt var fan askul! haha vart överlycklig varje gång jag lyckades få min boll att flyga en meter :D.

Nu e jag helt slut! Känner bara för att sova men måste plugga lite till SO provet iaf.. tjingeling haha.


Kommentarer
Anonym säger:

skojar du med mig?!?!?! fyfän!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-05-10 | 16:14:35
Anonym säger:

skojar du med mig igen eller?!!?!??! bajs i ditt huve

2011-05-11 | 20:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback