Vårruset 2011

Det gick jätte bra att springa igår! Bättre än jag trodde, sprang de 5km på 36min, allså 1km på 7min. Och så sprang jag hela tiden stanna aldrig! Trodde inte jag skulle klara de för har inte tränat ås jätte mkt, o har inte tränat at springa långt, bara 2,5:an i valla skogen lixom ;). Så är ganska så nöjd! Men det går ju mkt lättare att springa där med, eftersom att det står folk längst hela vögen o hejjar då blir man lixom peppad o vill inte stanna.. Blev knappt ens trött, men när jag springer hemma i skogen blir jag as trött haha!


Kommentarer
Filippa säger:

Vad duktigt! Själv är jag världens latmask!!! <3

Förstår dig verkligen, hade det varit jag så hade jag självklart suddat ut mitt ansikte (efter ett lopp).

Gud jag blir röd som en tomat ;) !!!

2011-05-17 | 17:46:21
Bloggadress: http://www.heltnamnlos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback