Detta gjorde min dag!

Kolla vilken kommentar jag hade fått när jag logga in? Blev as glad!
Tack så jätte mycket elsa vad gullig du är! Inte helt fel att höra att man är lik kenza, tycker hon är as snygg (inte på ett lesbiskt sett haha). Och så ska jag svara på din fråga.... Jag sökte inte till modell jakten för att, för det första är jag inte intresserad av modell yrket. Jag var det för 2 år sedan kanske då ville jag bli modell! Men trodde inte jag är lång, smal eller snygg nog för det. Och det tror jag inte heller idag. Men vad roligt att höra att du tycker det! ♥

Kommentarer
Elsa säger:

Hej igen Tove!



- Oj, trodde inte kommentaren skulle komma in på ett inlägg :-) Haha, men trevligt att det blev så.

Jag kan säga att med den negativa attityden blir det inte av tro mig, du är så vacker att det inte är sant.

Man måste satsa stort på sådana saker.

Men det är ju ditt val som sagt.

Du skulle passa till mycket, ex CoverGirl tidningar, att visa upp kläder som på Nelly.com :) Det är mycket haha!

Kramiz :)

2011-11-26 | 13:34:10
Anonym säger:

elsa eller ska jag säga annelie har du två namn eller?

2011-11-26 | 14:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback