Lyckad gårkväll!

går kvällen vart jätte lyckad, men det är klart vi såg twilight lixom? Breaking dawn var helt underbar, åhhhh älskar Edaward mer nu... Filmen är nog bäst av alla twilight filmerna tror jag? Det ända jobbiga med den är man nu måste vänta ett år till nästa del kommer. Vill se den NU tack.
Efter bion skulle vi 3 haft twilight marathon o se de tidigare filmerna, men Lilly kunde inte för hon skulle va med sin familj så de får bli en annan gång! Jag och Lydia sov iaf över hos mig efter o bara chilla o hade kul! :D

Kommentarer
VEM? säger:

gah vad söt du är!

Håller med om att breaking dawn var sjukt bra! Jag blev kär i Jacob (a)....

2011-11-20 | 20:08:25
Bloggadress: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback