MVG

Hejsan! Sorry för jag ej blogga igår, försökte via mobil men de funka inte! :( Var med Lydia hela dagen igår vi bakade kladdkaka, som smakade skit o de visade sej att mitt kako hade gått ut i maj! Men vi åt upp den ändå, för den smakade ganska normalt efter en stund!
Fick även prao plats igår, på ett dagis, soooft! 1-2 åringar avdelningen gud vad gulligt, Längtar till att tillbringa två veckor där asså med alla söta bebisar! :D
Dagen idag har bara rullat på, fick MVG på matte provet o jag är jätte glad hihi. Efter skolan var jag på stan med KEvin en stund o snacka lite så där :D. Sen dess har jag lekat o sett på tv hela dagen. Äslakr de dagarna då man ej har något plugg.

De här inlägget kankse var lite krångligt..Eller vad man säger, men de får duga!


Hehe bad min pojkvän skicka en bild vad som helst. För jag hade inga bilder o hatar inlägg utan bilder, så den här bilden får ni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback