Paranormal activity tre!


Såg denna film på premiären med Lucas i fredags.
Bland den äckligaste/läskigaste skräckfilm jag nånsin sett, mycket värre än ettan & tvåan! Efter bion sov Lucas hos mej, och han var as rädd o kunde inte sova haha! De två roligaste grejjerna under natten var, först när Lucas inte vågar gå på toaletten själv för det var så mörkt. Jag förslog att han skulle ta sin mobil att lysa med, då sa han "men det påminer ju om när de går i filmar med kameran i filmen!!", sen försökte han gå ut två gånger men så fort han öppnat dörren sprang han tbax t sängen men på tredje försöket kom han i väg på toaletten.
Lite senare baknar min pappa på vägen till mitt rum för hans rum e brevid o han försökte sova, så han bankar as hårt i vägen o bara "tysta!". Båda blir as rädd o skriker, men sen Lucas bah "Tove är du säker på att det där var din pappa? Du vet demoner kan härma röster" Och var as rädd, hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback