Boxningen

Kom hem från boxningen för ett ganska så bra tag sen. Duschade, hade inpackning, annsiktmask, fixade naglarna & smörjde in mig när jag kom hem. Känns ganska så fresh! Och så har jag ätit lite hamburgare o sett på The big bang theory, riktigt grym serie de där.
Men boxningen då, tyckte boxning var Roligt! Kul att typ slå o sparka de hårdaste man kan!! Men det var jobbigt, trodde inte de skulle va så jobbigt men vart as trött :o. Ska o träna med Felicia nästa söndag med, men då ska vi prova nåt annat pass ist ;).
Nu ska jag fixa lite till på designen, det blir nåt konstigt? Typ det jag har ändrat syns inte jätte weird är de :s. Och om de inte funkar sätter jag på nån film, har ju ledigt i morn så kan va uppe hela natten lååång !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback