Katedral

Andra skoldagen avklarad. Gick ju lite bättre om man säger så! Börjar faktist gilla skolan nu. Är dock inte hel säker på om jag ska gå kvar ännu. Eller byta till sam? Får se hur jag känner efter at ha gått veckan ut. Nu blir det ju lite roligare när nollningen drar igång. Den startar imorn. Har lite blandade känslor inför det, men ser mest fram imot det. Förhoppningsvis är våra faddrar lite snälla! Aja, efter skolan idag träffade jag Lucas. Han hade fått en ny laptop på sin skola och var inte direkt den socialaste att umgås med om man säger så... Efter ett tag så var vi även med Lydia. Men nu har båda gått och jag ska väl börja ta tag i livet lite, duscha äta middag osv.. Har ju trots allt inte sommar lov längre. :/
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback