Hanna Widerstedt i big brother?

Åh nej ska denna människa vara med i big brother? Serriöst? Känns som mitt favorit program kommer bli en gnutta dåligare nu när man ska behöva se hennes tjat i tv:n varje dag! Och jag kan tänka mig att hon kommer bli tusen gånger kaxigare efter det här en vad hon redan är. Men ändå så tycker jag att det ska bli lite kul och spännande att se hur hon kommer att bete sig. Om hon kommer visa en sida vi aldrig sett av henne? En snäll och lite mänsklig sida kanske? För hon kan inte sitta i huset och tala om sina sjuka och rasistiska åsikter som hon gör i hennes blogg? Alla de andra deltagarna skulle ju hata henne. Och även tittarna, de som inte redan gör de så att säga... Åter stå att se ikväll. Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback