Favorit bloggar under 2011!

Tänkte välja ut de bästa bloggarna av de bloggar jag följt 2011! Stora som små här kommer de, alla är värda att kolla in tycker jag ;). Obs jag skriver de ej i ordning.
Denna blogg är full med insperation och fina bilder! Älskar hennes bilder sjukt fina.
Hon har även massor med bra tips om allt möjligt kul på bloggen :).
Jätte cool tjej som går i frisör skola, hennes hår är skit coolt o snyggt tycker jag! Hon visar många fina frisyrer och sminkningar, mycket insperation här med!
Om ni är som jag o älskar smink så lär ni älska denna blogg. Tjejen är grymt bra på att sminka o lägger ut hur mycket sminkningar som helst. Och massa annat kul oxå.. Så om man har brist på fantasi hur man ska sminka sej nån dag är de bara klicka in på hennes blogg!
SJÄLVKLART så måste jag ju lägga in denna blogg! Jag behöver ju inte ens skriva varför? Eller göre ändå, för att Daniel Adams-Ray är helt underbar, och här får man se massor av hans liv o grejjer som man annars inte hade en anning om. Massa "insider infomation" kan man kankse kalla de hehe!
Där var då några av mina favorit bloggar som jag hittat dessa år! Har ni några bloggtips så skriv dom gjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback