Jag under 2011!

Tycker alltid att det är så kul att titta på andra bloggar när bloggarna lägger ut bilder på sej själva från hela året, och se hur man har förändrats. Så tänkte oxå göra ett sånt nu. En kul grejj lixom.

♥Januari. Haha kommer ihåg att jag försökte blondera mig här, men det misslyckades och jag satte i en brun toning vilket senare resulterade i lite halvt ginger halvt ljusbrunt hår.. Ganska kort hår hade jag oxå.

♥Februari. Var ett big fan av "sovit med flätor lockar" och måsskit i ögonvrån!

 

Har förändrats så mycket.. Hur kunde jag gå med den här hårfärgen?! Kanske inte ser så ful ut på just dessa bilder men usch.

Mitt hår blektes lite i början av sommaren men färgade mörkbrunt istälet! Vilket jag ångrar i efterhand...

Åkte till Kreta o blev bruuun! Dock ser jag mest röd ut på denna bild haha.

Va fortfarande lite brun efter Kreta, åh saknar!

Fått ganska så långt hår nu! För de här bildern är inte så gamla... Körde mycket lockigt runt jul ser jag haha.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback