Frågor och svar

Blogg.se nya design kom upp nyss, och helt plötsligt kommer det upp massor kommentarer från månader tillbaka, som jag inte sett förrut? Har inte fått dom, kanske kan ha något att göra med att blogg.se hållde på att göra om. Men massor fina kommentarer iaf, blev jätte glad :). Det var två anonyma personer som skickat lite frågor, så får väl svara på dom här.

Hej .. Hur länge har du haft din iphone .. har du fått laga den nångång ?:) eller nått liknande ?

funderar du på o köpa ny ?

Svar: Jag har haft två Iphone fyra, minförsta hade jag i ett år men sen gick den sönder men fick som tur är en ny gratis! :) Och vet inte tror nog inte jag ska ha en ny på ett tag, det är mina föräldrar som köper mina mobiler haha.

Frågor till dej nu underbara Tove?

oh du är så vacker du seer ut som en barbie docka :)
1.Är du kär just nu?
2.Bästavänner folk du litar på mest ?
3.Vart köper du dina kläder typ?

Svar: Tack så mycket!
1. Nej de kan man väl inte säga direkt.
2. Lydia är den jag litar mest på av alla och hon är min allra bästa vän ♥
3. Olika, gina, bikbok, HM, vero moda, vila, på internet. Aa väldigt varierat, men min favorit affär är Zara, synd att den inte finns i Linköping :(.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback