Nytt Spetslinne!

Mitt nya fina sommriga linne som jag köpte på bikbok i veckan! Är lite smått kär i det. Det ända problemet är att det är liite stort, fanns bara storlek M kvar tyvärr :(. Köpte det för att ha något att ha på mig på skol dansen haha.. Hade ju skoldans i cloetta center i torsdags, typ alla linköpings nior var där. Vi dansade bugg, vals & Foxstrott ( stavning? ). Inte något man gör varje dag direkt, men det var as kul! Skulle lätt kunna göra det igen. HAde as ont i fötterna när jag kom hem dock, kankse inte var det smartaste draget att ta klackar.. :)

Kommentarer
Lena säger:

Det vita linnet var tjusigt tycker jag.

2012-03-10 | 18:54:39
Bloggadress: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback