christmas lights

 
Fick lite jul feelings inne på weheartit. Först advänt om mindre än en vecka ju! Så mysigt med jul och så gör roligaste julkalendern comeback iår. Mysteriet på greveholm, julen kan inte bli bättre! 
 
För övrigt så skrev jag i veckan att jag skulle bli bättre på att uppa, men så blev det ju inte.... Men åkte på halsfluss i måndags så har mest legat halvdöd hemma i sängen  i veckan och inte haft ork till nåt. Och de senaste tre dygnen har jag spenderat hos W så mycket blogging blev det inte. 
Nu sitter jag hemma och ska ta tag i plugg. Har ångest för jag vet hur mycket jag kommer ligga efter i skolan efter att har varit hemma en vecka. Fy vill inte tillbaka imorn. ÅNGEST.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback