HALLOWEENFEST

 
Var en så sjukt rolig kväll igår, hoppas bilderna talar för det!
Åkte direkt efter skolan hem till Evelina och börja fixa oss ängel och glitter-diva haha. Sen åkte vi till Johanna för lite förfest med några fler, men slutade med att vi istället åkte till kekbab baren när online pizza inte ville funka haha! Efter det gick vi alla mot festen som Bettan, Emelie & Julia stod för. Lyckad fest fick dom till!!
 
När det börja dra mot sitt slut mötte jag upp W och så gick vi hem och sov hos mig. Han har vart här hela dagen idag och vi har ätit pizza o kollat film o lite annat! Men nu är jag själv med feber och känner att jag helst vill sova igenom mig hela veckan. Lol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback