50 snabba frågor

1. Vad heter du? Tove Stina Viktoria Palm

2. Hur gammal är du? 16 år

3. Vart bor du? Linköpig, T1
4. Hårfärg? Brunett, men min riktiga hårfärg är typ mörkblond/ljusbrunt
5. Ögonfärg? Blå
6. Hur lång är du? 164 cm, senaste jag mätte mig! 
7. Kär?  Vem vet, men nja de skulle jag väl inte säga haha ;)
8. Singel eller upptagen? Singel
9. Hur många har du kysst? Haha vet inte
10. När och vem kysste du senast? I tisdags, en vars förnamn börjar på W.
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nej.
12. När hade du senast sex och med vem? Privat.
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Vet inte exakt det var upp o ner, men över 6 månader iaf!
14. Dumpat någon? Ja
15. Blivit dumpad? En gång i femman om de räknas?

16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Solbrända killar med långt hår.
17. Vad har du för mobil? Iphone 4
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Spara, shoppa massor, resa med en vän, fixa körkort och bil kanske!

19. Favoritland? Asså jag gillar ju Sverige... Haha men jag vet inte! Usa kankse men har inte varit där, ÄN.
20. Favoritfärg? Vitt, rosa, marin blå
21. Film? Never say never (ofc), och twilight!
22. Bok? Elsa serien lätt!
23. Killar eller tjejer? Killar
24. Vad gillar du mest med dig själv? Mitt långa hår och mina läppar kankse.
25. Vad gillar du minst med dig själv? Min mage och mina lår.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan - LYDIA 
27. En person du älskar - Men kan inte välja en! Mina vänner och familj/släkt.

28. En person du hatar - Vill inte hänga ut nån, även om den personen är väldigt bra på att göra det! 
29. Ut och festa eller myskväll? Beror på sällskapet ;) Men gillar båda!
30. Saknar du någon just nu? JA, sjukt mycket
31. Vad är det bästa som hänt dig? Oj... Det kan jag inte svara på :o
32. Beroende av något? Tuggummi & glass i stora lass
33. Ditt livs största misstag? Live with no regrets!

34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Hihi kanske Lydia, om de skulle funka vi skulle väl bli galna på varandra efter ett tag...
35. Har du några tatueringar? Nej :/ Men jag vill tatuera in en stjärna.
36. Piercingar? Bara öronen än så länge, naveln ska oxå få sig ett smycke.
37. Vem är mest lik dig? Min bror säger de flesta
38. Har du någon förebild? Ja många både kändisar och personer jag känner.
39. Vad ska du göra idag? Plugga, till gymmet, äta, duscha.
40. Vad är det värsta du vet? Ormar och folk som ljuger o sviker.
41. Vad är det bästa du vet? Att vara med nån jag tycker om. 
42. Vad åt du senast? Thaimat från Spice n rise
43. Vad vill du ha just nu? Nya träningskläder är det första som kommer upp.
44. Vad köpte du senast? Bananer åt mamma förrut haha!
45. Vem är din favorit kändis? GISSA?! Justin Bieber. Suprise!!!
46. Vilken är din favoritställning? HAHA nej.
47. Tränar du? Det händer...Inte så ofta.
48. När går du och lägger dig? Helger när jag blir trött, varadagar runt 10-11.
49. Vad är klockan nu? 15.51
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback